راه اندازی دستگاه هایک ویژن
راه‌اندازی دی او آر (DVR)هایک ویژن
اکتبر 7, 2021
قانون نصب دوربین مداربسته
قانون نصب دوربین مداربسته در مشاعات آپارتمان چیست؟
اکتبر 7, 2021
Show all

دوربین مداربسته داهوا سبک DH-HAC-HFW1500THP-I8

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته داهوا سبک DH-HAC-HFW1500THP-I8 چیست ؟ چه کاربردی دارد؟ مهم ترین ویژگی های ای دوربین مداربسته داهوا چیست؟ در ادامه قصد داریم شما را با دوربین مداربسته داهوا سبک DH-HAC-HFW1500THP-I8 اشنا کنیم.

دوربین مداربسته داهوا 5 مگاپیکسل سبک DH-HAC-HFW1500THP-I8 از تولید ها کمپانی داهوا میباشد که از نوع بولت است و با قابلیت و امکان های کاربری منحصر به فرد به شخصی ارائه گردیده‌است. این مال با رزولوژن تصویر 5 مگاپیکسل میباشد که می‌تواند تصاویری با با کیفیت را تصویب کند.

دوربین های مدار بسته را بر طبق طرز جابجایی تصویر، می شود به دو تیم ی دوربین های مداربسته IP و AHD تقسیم کرد که علاوه بر این، نوع دیگری از دوربین، با اسم HCDVI بوسیله داهوا ساخت و ساز و عرضه گردیده که منحصرا بوسیله این موسسه روانه بازار گردیده است.

حتما مطالعه کنید : کیفیت دوربین مداربسته را با چند نکته بالاتر ببرید

این تکنولوژی تیم تصاویر را بر بستر آنالوگ و به طور HD عرضه می نماید که می قدرت اظهار کرد وسیع ترین رقابت را با دوربین های HDTVI هایک ویژن داراست و با دقت به تعیین یوزرها، تصاویر را به طور 1080 و یا این که 750 ارائه می نماید.

داهوا با در لحاظ تصاحب کردن پباده سازی های متنوع و کیفیت بالای دوربین ها، مثال های مخصوص به شخصی عرضه کرده که برای اماکن مختلفی استعمال می‌شود و علاوه بر محافظت امنیت، قابلیت در دست گرفتن گوشه و کنار را در دست یوزرها قرار میدهد. درپی به توضیح و آنالیز همگی خصوصیت های ظاهری و فنی یک کدام از تولیدات داهوا با تیتر دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل سبک DH-HAC-HFW1500THP-I8 خوا هیم پرداخت، با ما همپا باشید:

زاویه دیگر از دوربین مداربسته

ویژگی ها ظاهری دوربین مداربسته داهوا 5 مگاپیکسل سبک DH-HAC-HFW1500THP-I8

یکی‌از دیگر از مثال های بولت داهوا، دوربین مداربسته ی سبک DH-HAC-HFW1500THP-I8 میباشد که با پباده سازی خوشگل و خاصی در بعدها 70*70*180 میلی متر و با وزن 0.6 کیلوگرم ارائه شد‌ه‌است. این جنس سپید رنگ و دارنده متاع بدنه پلاستیک میباشد که مقاومت بالایی در مقابل رطوبت و بی آبی هوا دارااست و با در دست گرفتن گرد و غبار دور و بر، تصاویری مدام کیفیت عالی را ارائه میدهد.

در نصیب میانی بدنه، لنز دوربین قرار گرفته و ال ای دی های مشاهده کرد در شب، محیط لنز واقع گردیده اند تا حتی‌در ظلمت شب نیز تصاویر با کیفیتی را به اکران در آورند. این فرآورده قابل نصب به روی سقف یا این که به روی دیوار میباشد.

حتما بخوانید: مزیت های دوربین مدار بسته چیست؟ + راهنمای خرید آن

خصوصیات فنی و کاربری دوربین مداربسته داهوا 5 مگاپیکسل سبک DH-HAC-HFW1500THP-I8

دوربین مداربسته داهوا 5 مگاپیکسل سبک DH-HAC-HFW1500THP-I8 همان طور که در سبک متاع آمده میباشد، دارنده رزولوشن تصویر 5 مگاپیکسلی میباشد و با سنسور 1/2.7 اینچی CMOS همینطور مسافت کانونی اثبات 3.6 میلی متر عرضه گردیده و قادر است جزئیات قابل توجهی از دور و بر را با رنگ های سیاه و سپید به اکران در میاورد.

این دوربین مدار بسته داهوا با حدود 80 متر روئت کرد در شب هوشمند و به کار گیری از ال ای دی های مالامال اقتدار رویت کرد در شب، قابلیت تصویربرداری با وضوح بالا را در هنگام ظلمات با تصویب 55/30 کادر را از هر ثانیه میسر می سازد. از سایر خصوصیت های این جنس داشتن استاندارد IP67 است، که عدد 6 نشانگر مقاومت دوربین در قبال نفوذ گرد و غبار مقاوم همینطور عدد 7 نشانگر مقاومت در قبال اثرات غوطه وری در آب میباشد.

علاوه بر این، تجهیز به منوی OSD یک سری زبانه، خروجی HD و SD از سایر قابلیت و امکان های فنی این متاع میباشد که تجهیزات کاربری درخور توجهی می‌باشند. کابل کشی این دوربین مدار بسته داهوا بر بستر RG95 ایفا می‌گیرد و جابجایی انرژی و تصویر در یک فن با یاری POC میباشد. همینطور حداکثر واحد سنجش برق مصرفی دوربین آنالوگ اچ دی 5.7W است.

دوربین داهوا

فیض گیری و گارانتی دوربین مداربسته داهوا 5 مگاپیکسل سبک DH-HAC-HFW1500THP-I8

کمپانی داهوا چین باسابقه ای 20 ساله در ساخت و عرضه انوع امکانات دوربین مدار بسته، با در لحاظ تصاحب کردن خلاقیت و پباده سازی های قشنگ، همینطور به کار گیری از بروزترین تکنولوژی بعد از ظهر حاضر، توانسته در بازار های جهانی به مثالی بی بدیل از عرضه کنندگان گونه های دوربین های مدار بسته تبدیل خواهد شد. این مجموعه با ارائه ی دوربین های HCDVI ، محصولاتی انحصاری با کوشش مختلف نسبت به همتایان خویش، ساخت کرده است.

دوربین مداربسته داهوا 5 مگاپیکسل سبک DH-HAC-HFW1500THP-I8 مثال ای از تولید ها این مجموعه میباشد که با امکان های کاربری در خور توجهی در چنگ مشتریان جای دارد. همینطور تولید ها این مجموعه دارنده ۲ سال گارانتی و تضمین هستند که از مجال تصویب تاریخ فروش قابل اجراست. به دنبال نگاهی کلی به خصوصیت های این دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1500THP-I8 خوا‌هیم داشت:

دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1500THP-I8

  • دارنده سنسور 1/2.7 اینچیCMOS
  • دارنده مشاهده کرد در شب 80 متری هوشمند سیاه و سپید
  • دارنده لنز اثبات 3.6 میلی متری
  • دارنده رزولوشن تصویری 5 مگاپیکسل
  • دارنده بعدها 70*70*180 میلی متر
  • مجهز به بدنه پلاستیکی با استاندارد مقاومتی IP67
  • دارنده منوی OSD یک‌سری زبانه
  • مجهز به خروجی HD و SD
  • کوشش در دمایی فی مابین 30- تا 60+
  • دارنده وزن 0.6 کیلوگرم
  • دارنده گارانتی و سرویس ها بعداز فروش 2 ساله

دیدگاه ها بسته شده است