روتر
روتر های برتر | گزینش شایسته ترین نقطه برای روتر
اکتبر 19, 2021
پچ پنل
پچ پنل چه چیزی است و چه کاربردی در کانال داراست؟
اکتبر 20, 2021
Show all

روش استعمال از سوئیچ‌های PoE برای دوربین های پایین کانال

سوئیچ‌های PoE

سوئیچ‌های PoE به شما اذن میدهند که علاوه بر جابه‌جایی داده ها، قدرت مصرفی دوربین های مداربسته ذیل کانال را نیز تا با به کار گیری از کابل‌های Cat5، Cat6 و Cat5e تامین نمائید. به همین ادله امروزه به کارگیری از سوئیچ‌های PoE در کانال‌های دوربین مداربسته به امری متداول تبدیل گردیده‌است. کسانی که وظیفه پباده سازی و فعال‌سازی یک کانال را بر عهده دارا هستند، معمولا سبک سوئیچ‌ PoE را متناسب با دوربین های IP به عمل رفته در سیستم گزینش می‌نمایند. درین نوشته ی علمی جزئیات بیشتری در مورد کانال‌های دوربین مداربسته ذیل کانال و سوئیچ‌های PoE را در چنگ شما قرار میدهیم.

چرا می بایست در سیستم‌های دوربین مدار بسته پایین کانال از سوئیچ‌های PoE بهره مند شد؟

بخش اعظمی از اشخاص به جهت ارزش بالای سوئیچ‌های PoE تمایلی به خرید و به کارگیری از آن ها در سیستم‌ دوربین های پایین کانال ندارند. البته با اندکی توجه و مقایسه تکنولوژی PoE با نحوه‌های کهن، به‌این سود می‌رسیم که‌این نحوه قادر است مزایای فراوانی را به همدم داشته باشد.

قابلیت نصب دوربین مداربسته در مسافت بدور

مثلا دوربین ها میتوانند به وسیله کابل‌های Cat5e در مسافت ۱۰۰ متری از سوئیچ PoE نصب شوند. در مواقعی که مسافت دوربین زیر کانال از سوئیچ بیشتر از ۱۰۰ متر گردد، می بایست از PoE repeaterها به کارگیری نمایید.

قابلیت اتصال دستگاه‌های بیشتر در سیستم

به کارگیری از PoE Injector به طراحان کانال یاری می‌نماید تا فضای کمتری را اشغال نمایند. سبک‌های متفاوت سوئیچ‌های PoE با داشتن تعداد درگاه‌‌های مختلف، قابلیت اتصال یک‌سری IP Camera را به سیستم آماده می‌نمایند. مثلا، با استعمال از یک سوئیچ PoE، می‌قدرت کانال‌ای دربرگیرنده ۱۰ دوربین مداربسته را در کوتاه‌ترین مجال فعال سازی کرد.

خروجی اقتدار بیشتر

تکنولوژی PoE شمارا توانا می‌سازد تا از روش درگاه‌های جان دار بر روی سوئیچ، قدرت مصرفی موردنیاز دستگاه‌های جانور در کانال را بوسیله کابل‌های Cat5e و Cat6 به آنان جابجایی دهید. همینطور ورژن‌های جدیدتر تکنولوژی PoE مانند +PoE، کارکشته می باشند حداکثر قدرت ۳۰ وات را از روش کابل‌های Cat5e منتقل نمایند. در حالی که حداکثر اقتدار در کانال‌های PoE، ۱۵.۴ وات میباشد. در فیض دوربین هایمدار بسته زیر کانال به راحتی می توانند به سوئیچ‌های PoE وصل شوند و علاوه بر جابه‌جایی داده ها، اقتدار موردنیاز را اخذ نمایند.

مدیر سهل و آسان با به کار گیری از امکان troubleshooting

سوئیچ‌های توسعه یافته PoE این قابلیت و امکان را به یوزرها می دهند تا از هر کجای جهان، بتوانند به دوربین های زیر کانال دسترسی داشته باشند. مثلا، سوئیچ های PoE قابل در اختیار گرفتن این قابلیت و امکان را دارا هستند که با استعمال از یک رابط کاربری گرافیکی، توپولوژی کانال را به ادمین اکران ‌دهند.

این فرمان میتواند ادمین‌ها را در مراقبت از کانال و عیب‌یابی امداد نماید. روی هم رفته، ادمین میتواند مجموع پورت‌های سوئیچ‌های PoE را به گونه ای طرح ریزی نماید که در شکل بروز هر سیرتکامل مشکلی برای دوربین ذیل کانال، یک پیغام اشتباه ارسال خواهد شد.

در‌این حالت وی خواهد توانست با ورود به رابط کاربری، دوربین اختلال دار را شناسایی کرده و آن را مجددا فعال‌ساز‌ی نماید. در‌صورتی‌که این طریق پاسخ نداد، ادمین بایستی به‌سرعت تکنسینی را برای تعمیر دوربین به محل اعزام نماید. مجموعاَ سوئیچ‌های PoE میتوانند سرعت مراحل عیب یابی و تعمیر را در یک کانال بالا ببرند.

حتما بخوانید : شناخت با پهنای باند فرکانسی مختلف برای به کار گیری خوب از

هزینه کمتر حفظ

همانگونه که در ابتدا اشاره کردیم، تکنولوژی PoE به ادمین‌ها این اذن را می دهد که از هر موقعیتی به دوربین‌ها دسترسی داشته باشند. در فیض سازمان‌ها با استعمال از این تکنولوژی‌، میتوانند هزینه مراقبت از کانال خویش را کاهش دهند.

 

چه‌طور از سوئیچ‌های PoE در سیستم‌های دوربین های پایین کانال استعمال کنیم؟

اکثری از اشخاص معتقدند که سیستم پیاده سازی دوربین های مدار بسته ذیل کانال اکثری بغرنج میباشد. در‌این بخش ما طریق اتصال دوربین های پایین کانال به سوئیچ قابل مدیر با ۸ پورت را آنالیز خوا هیم کرد. در تصویر پایین یک‌سری دوربین‌ ذیل کانال، روتر و دستگاه (NVR (Network Video Recorder همه به درگاه‌های سوئیچ PoE وصل گردیده‌اند. پروسه اتصال دوربین‌ها به سوئیچ PoE به شرح تحت میباشد:

 

  • با استعمال از کابل Cat5e و یا این که Cat6، روتر را به درگاه LAN سوئیچ PoE متصل نمایید
  • آن گاه کابل برق سوئیچ را به پریز یا این که نگهدارنده برق وصل فرمائید
  • دوربین‌ها را با به کارگیری از کابل‌های اترنت به درگاه‌های مو جود بر روی سوئیچ متصل فرمایید

در مرحله پایان، شما می توانید تصویر دوربین هایرا با به کارگیری از دستگاه NVR ضبط کرده و ببینید. چنانچه قصد دارید که قابلیت مدیر کانال از راه و روش بدور برای شما مهیا گردد، کافیست روتر به وب متصل خواهد شد.

موردها استعمال از سوئیچ PoE برای دوربین های پایین کانال

دوربین های IP تاثیر بسیار ویژه‌ای در تامین امنیت جای ‌های متفاوت مانند منازل مسکونی، مجتمع‌های اداری و حتی فضاهای گشوده دارا‌هستند. به کارگیری به طور همزمان از دوربین های مدار بسته و سوئیچ‌های PoE در اکثری از موردها، یک راه‌حل منطقی و بلند بازه زمانی به شمار می‌رود.

 

سوئیچ PoE برای دوربین های ذیل کانال خانگی

بخش اعظمی از اشخاص به خواسته ارتقا امنیت محل معاش خویش، به سراغ دوربین هایمدار بسته زیر کانال میروند. فعال‌ساز‌ی سوئیچ‌های PoE و اتصال آن به دوربین هایمدار بسته پایین کانال با گاز قابل اجرا میباشد. یکی شایسته ترین مزایای این شیوه، حذف کابل‌های غیر ضروری میباشد. با پیشرفت تکنولوژی در موضوع دوربین هایمدار بسته، گرایش یوزرها به به کارگیری از دوربین هایهوشمند زیر کانال ارتقاء پیدا کرده و ما بیشتر شاهد قرارگیری این دوربین‌ها در منازل هستیم.

سوئیچ PoE برای دوربین های ذیل کانال سازمان‌ها

معمولا کمپانی‌های میانگین و بلندمرتبه، برای تامین امنیت به بیش تر از یک دوربین مدار بسته نیاز دارا هستند. در سود بایستی قبل از خرید سوئیچ PoE، به تعداد دوربین های آیتم به کارگیری در سیستم توجه کرد. به صورت معمول یک سوئیچ کانال مدیریتی با ۲۴ درگاه میتواند یک گزینش مطلوب برای یک کمپانی میانگین باشد. در حالی که کمپانی‌های تعالی‌ و هتل‌ها می بایست به سراغ گزینش سوئیچ‌هایی با ۴۸ درگاه بروند.

توده بندی

سوئیچ‌های PoE قابلیت جابجایی قدرت و داده ها به دوربین های مدار بسته ذیل کانال را مهیا می‌نمایند. همینطور در بعضی از سیستم‌ها با استعمال از سوئیچ‌های PoE این قابلیت وجود دارااست که دوربین های فعال بیشتری وارد کانال شوند. برای اتصال دوربین‌ها می‌قدرت از سوئیچ‌هایی با ۸، ۲۴ و یا این که ۴۸ درگاه استفاده نمود.

 

 

4 دیدگاه ها

  1. yasam ayavefe گفت:

    yasam ayavefe

    yasam ayavefe

  2. travesti.site گفت:

    travesti.site

    travesti.site