قانون نصب دوربین مداربسته
قانون نصب دوربین مداربسته در مشاعات آپارتمان چیست؟
اکتبر 7, 2021
شایسته ترین مارک دوربین مداربسته
معرفی شایسته ترین مارک دوربین مداربسته و شناخت با برندهای خالق دوربین مداربسته
اکتبر 8, 2021
Show all

DVR | شایسته ترین مارک DVR کدام میباشد؟

DVR

DVR، مخفف کلمه و واژه Digital Video Recorder در معنای ضبط‌کننده ویدئویی دیجیتال میباشد. ضبط کننده‌های ویدئویی، قلب هر سیستم نظارتی و امنیتی می‌باشند. DVR، در واقع دستگاهی میباشد که تصاویر یا این که ویدئوها را از دوربین‌ها اخذ می‌نماید.

اکثر دوربین‌های امنیتی، امروزه از تصاویر آنالوگ به کارگیری می‌نمایند. دستگاه DVR، این سیگنال‌های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کرده و بعداز فشرده‌سازی روی هارد دیسک ذخیره می‌نماید. از روش DVR، می‌اقتدار تصاویر دوربین مداربسته را به‌وسیله هارد دیسک نصب گردیده در دستگاه، ضبط و مجددا بازبینی یا این که حامی‌گیری کرد.

برای دسترسی به DVRها از خط مش به دور، آن ها را معمولا از روش کابل‌های coaxial به دوربین‌های آنالوگ متصل می‌نمایند. DVRها، شبکه‌های ورودی محدودی دارا هستند و قابل ارتقاء نیستند.

بعضا از شرکت‌های دارای شهرت این دستگاه‌ها را ساخت می‌نمایند. به دنبال، به معرفی شایسته ترین برندهای DVR جانور، خوا‌هیم پرداخت تا با آشنایی آن ها، بتوانید شایسته ترین مارک dvr را تعیین فرمایید.

شایسته ترین مارک DVR از شرکت های ذیل میباشد که پیرو نوشته‌ی‌علمی به صورت کامل به هرمورد از آن ها می پردازیم:

  • هایک‌ ویژن Hikvision
  • هایلوک HiLook
  • داهوا Dahua
  • اکسیس Axis
  • هانی ول Honeywell
  • هانوا شکل گیری Hanwha Techwin
  • سامسونگ Samsung

هایک‌ ویژن Hikvision شایسته ترین مارک dvr

هایک ویژن، نوآورانه‌ترین و شایسته ترین مارک dvr دوربین مدار بسته در دنیا میباشد. این شرکت که در سال 2001 احداث شد، فعلا یکی گران قدر‌ترین تامین‌کنندگان امکانات نظارتی و امنتی در سراسر دنیا میباشد.

هایک ویژن، یک مارک ثابت شد‌ه‌است و میتوانید برای سیستم دوربین مدار بسته با کیفیت خوب به آن پشت گرمی نمایید. این مارک، در طی سالیان، توانسته از رقبا پیشی بگیرد و اعتنا خریداران اکثری را به خویش جلب نماید. هایک ویژن از محصولات مرز و بوم چین میباشد که با خصوصی Turbo HD، توانسته طیف پهناور‌ای از محصول ها کیفیت بالا را به بازار ارائه نماید.

حتما بخوانید : راه‌اندازی دی او آر (DVR)هایک ویژن

شایسته ترین مارک dvr- هایک ویژن

این شرکت با به کارگیری از تکنولوژی‌های منحصر به فرد خویش، توانسته در کاهش هزینه‌ها بسیار موءثر باشد. برای مثال میزان هزینه نصب و راه اندازی این سیستم های امنیتی بسیار مقرون به صرفه بوده و گونه های DVR هایک ویژن این شرکت با تعداد شبکه 4، 8، 16، 32 در بازار جان دار می‌باشند.

دوربین‌های مداربسته هایک ویژن بر پایه ی تکنولوژی Deep Learning پباده سازی گردیده‌اند که قابلیت تشخیص فیس و همینطور تشخیص وسیله نقلیه را آماده می‌نماید.

قابل ذکر میباشد که هایک ویژن شایسته ترین مارک دوربین مداربسته، اشکال dvr را کیفیت عالی بسیار بالایی ارائه می دهد و رضایت مصرف‌کنندگان را کسب نموده است.

هایلوک HiLook

هایلوک، مارک زیرمجموعه هایک ویژن میباشد که برای چک ویدئویی با تولیدات و سرویس ها مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به مارک مهم، در سال 2018 معرفی شد و گزینه اعتنا خریداران سیستم‌های نظارتی و امنیتی قرار گرفت.

محصول ها این مارک شباهت متعددی به مارک اساسی یعنی هایک ویژن دارا‌هستند. همینطور، کیفیت بالایی دارا هستند. در پروژه‌های کوچک تا میانگین مطلوب شایسته ترین مارک دی او ار هایلوک میباشد.

تولیدات این مارک مشتمل بر dvr و nvr هایلوک، اکثری از خصوصیت‌های توسعه یافته مثلا، مادون قرمز رنگ کارکشته، کارایی خوب در روشنایی نادر، فناوری فشرده‌سازی توسعه یافته و تشخیص جنبش را از هایک ویژن، کسب کرده‌اند. محرمانه دوربین‌های مدار بسته و ضبط کننده‌های هایلوک، در دو فناوری آنالوگ TVI و فناوری کانال IP جانور میباشد.

شایسته ترین مارک دی او ار – هایلوک

ا DVR هایلوک، می توانید دوربین‌های خویش را با شایسته ترین تکنولوژی فشرده‌سازی، مدیر نمائید. ضبط کننده‌های دوربین مار بسته هایلوک را می‌اقتدار به‌راحتی از منش به دور به وسیله اپ‌ها یا این که مرورگر اینترنت، رئیس کرد و تصاویر یا این که ویدئوها را به‌شکل زنده یا این که ضبط گردیده، روئت کرد. شما میتوانید

دستگاه‌های هایلوک خویش را باHiLookVision ، جدیدترین اپ رئیس کلیپ، هم در رایانه فردی و هم در موبایل، مدیر نمائید. هایلوک مانند هایک ویژن با استعمال محرمانه محصول ها Turbo HD، سوای افت تصویر، شایسته ترین تولیدات را روانه بازار می‌نماید.

داهوا Dahua

داهوا یکی‌از دیگر از کمپانی‌های چینی میباشد که تولید ها و سرویس ها تحلیل تصویری با تکنولوژی بالا را به بازار ارائه میدهد.

 

این بهتری مارک dvr که در 180 سرزمین در سراسر عالم به کار گیری می گردد، راهکارها و تولید ها امنیتی را برای مشتریان تعالی مانند نمایشگاه در میان‌المللی واردات چین و المپیک ریو ارائه نموده است و 5 سال پی در پی در سکو دوم بازار جهانی امکانات ارزیابی تصویری قرار گرفته میباشد.

 

تولیدها این مارک، در حالی که بها بسیار قابل قبولی دارا هستند، کیفیت و سرویس ها فوق‌العاده‌ای برای طیف وسیعی از دوربین‌های کانال و PTZ با به کارگیری از فناوری‌های کلیدی که حداکثر امنیت و حفاظت را ضمانت می‌نماید، ارائه می دهد.

 

اکسیس Axis

Axis Communication، یک کمپانی سوئدی میباشد که در سال 1984 به‌تیتر بخشی از مجموعه Canon احداث شد. این شرکت، یکی ساخت و ساز‌کنندگان پررنگ راهکارهای امنیتی، به عنوان مثال دوربین‌های مدار بسته میباشد و در سراسر عالم، دوستداشتنی میباشد.

این اسم تجاری، علاوه بر ارائه خصوصیت‌های مقیاس‌پذیری و یک پارچه‌سازی، طیف بزرگ‌ای از راهکارهای تحلیل تصویری را ارائه می دهد که دربرگیرنده دوربین‌ها و فرمت‌های فشرده‌سازی‌، اپ رئیس ویدئو و نظارت، میگردد.

در‌صورتی‌که در ادامه یک دستگاه ضبط‌کننده قابل متکی بودن و کیفیت بالا میباشید که نیازهای شما‌را برای سیستم نظارتی برطرف نماید، DVR این مارک، می تواند انتخابی مطلوب و کارآمد برای شما باشد.

هانی ول Honeywell

هان ول، یک کمپانی آمریکایی میباشد که در سال 1906 تأسیس شد و دفتر کار مرکزی آن در نیوجرسی واقع میباشد. این موسسه، یکی مطرح ترین و محبوبب‌تریت ایجاد‌کنندگان سیستم دوربین مداربسته در آمریکا میباشد که در کنار محصول ها با کیفیت خویش، توانسته اختراعات مختلفی را نیز دراین مورد تصویب نماید.

دی او ار مارک هانی ول Honeywell

تمامی تولیدات آن ها از این شایسته ترین مارک دی او ار، با تعهد به کیفیت برتر، پایین تست ظریف قرار می گیرند. DVRهای این مارک نیز از کیفیت بالایی برخوردارند.

این مجموعه، از پیشگامان ساخت دوربین مداربسته و DVR و بقیه امکانات سیستم نظارتی میباشد که با ساخت و ساز محصول ها متنوع در مورد سیستم‌های نظارتی، توانسته میباشد تک تک نیازهای مشتریان را برآورده کرده و رضایت آنان‌را بدست آورد.

هانوا شکل گیری Hanwha Techwin

هانوا شکل گیری، در سال 1977 تأسیس شد و در لیست پیشگامان جهانی در قضیه تحلیل تصویری جای‌دارد. آنان دوربین‌های مدار بسته خویش را در کره جنوبی، چین و ویتنام ساخت و ساز می‌نمایند و بیشتر فروش آنان از روش بازار کره جنوبی ایفا میگردد.

این موسسه، با سرمایه‌گذاری هنگفت در تحقیق و توسعه و گسترش برای پاسخگویی به بازار در درحال حاضر تحول و نیازهای امنیتی آن، تولیدها خویش را از روش بیش تر از 16000 کانال در سراسر اروپا، ایالات متحده، آسیا و خاورمیانه به فروش می رساند.

این مارک، با به کار گیری از فناوری‌هایی مانند یادگیری عمیق و هوش تصنعی، دسته جامعی از راهکارهای محاسبه تصویری از دوربین‌ها تا قابل انعطاف افزارهای مدیر یک پارچه را ارائه میدهد.

حتما بخوانید : مزیت های دوربین مدار بسته چیست؟ + راهنمای خرید آن

سامسونگ Samsung

سامسونگ، یک کدام از تبارک‌ترین کمپانی‌های کره جنوبی و از وسیع ترین ساخت‌و‌ساز کنندگان دستگاه‌های الکترونیکی در عالم میباشد. این موسسه، در زمان سالیان، به یکی‌از شناخته گردیده‌ترین اسم‌های فناوری تبدیل گردیده است و حدود یک پنجم آحاد صادرات کره جنوبی را ایجاد می‌نماید.

کمپانی سامسونگ در ساخت‌و‌ساز تولیدها چک تصویری مانند DVRها نیز چیره بوده میباشد.

این مجموعه، از سال 2018 که ساخت و ساز DVRهایSRD در برخی از کارگاه‌های سامسونگ توقیف شد، DVRهای 4 مگاپیکسل به‌تیتر کالا جایگزین معرفی کرد. نصب و فعال‌ساز‌ی این DVRها به‌سادگی قابل اجرا میباشد.

دی او ار سامسونگ Samsung

همینطور، اپ تلفن هوشمند بدون‌پول iPOLis سامسونگ، کلیپ‌ها را مستقیما بر روی کامپیوتر یا این که تلفن هوشمند شما، ارائه میدهد. این مارک، شایسته ترین مارک dvr برای تحلیل بر سیستم‌های مختلف در جای ‌های متفاوت میباشد. اپلیکیشن سامسونگ، قابلیت محاسبه تصویری از مجموع نقاط دنیا آماده می‌نماید

کلام آخری

در‌این نوشته ی علمی کارایی کردیم با اعتنا به امکانت گوناگون هر مارک در هر قضیه کاربردی شایسته ترین مارک دی او را به شما معرفی کنیم تا بتوانید شایسته ترین تعیین را با اعتنا به نیازتان جاری ساختن دهید.

1 دیدگاه