DVR
DVR | شایسته ترین مارک DVR کدام میباشد؟
اکتبر 8, 2021
پسیو شبکه
پسیو شبکه | بستر سازی و پسیو شبکه چه می باشد؟
اکتبر 8, 2021
Show all

معرفی شایسته ترین مارک دوربین مداربسته و شناخت با برندهای خالق دوربین مداربسته

شایسته ترین مارک دوربین مداربسته

معرفی شایسته ترین مارک دوربین مداربسته و شناخت با برندهای خالق دوربین مداربسته در این مقاله آن را بررسی میکنیم.

امروزه کمپانی‌های بزرگی در موضوع ساخت و ساز دوربین‌های مداربسته به بازی نقش سرگرم می باشند و محصول ها ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله هرمورد از این برندها نقاط قوت و ضعف خاص خویش را داراست، با این‌درحال حاضر، در هنگام خرید دوربین مداربسته نباید فقط به اسم مارک یا این که تبلیغات اعتنا فرمایید، بلکه اساسی این میباشد که نخست معیارهای کلیدی را محاسبه نمایید تا کارکشته باشید شایسته ترین مارک دوربین مداربسته را شناسایی فرمائید.

برهمین پایه در‌این مقاله در آغاز توضیح کوتاهی درباره‌ی با این معیارها ارایه میکنیم و در‌پی به معرفی برندهای برتر دوربین مداربسته خوا هیم پرداخت.

هشت ترازو کلیدی اصلی برای گزینش شایسته ترین مارک دوربین مداربسته

همواره گزینش شایسته ترین مارک دوربین مداربسته از دربین ده‌ها مارک و دوربینی که هر یک خصوصیات و خصوصیت‌های فنی مختلفی را ارایه می‌نمایند شغل مشقت میباشد و در بیشتر مورد ها سرگردان کننده میباشد. با این‌حالا با اعتنا بدین هشت میزان کلیدی حاذق به گزینش شایسته ترین فرآورده می‌باشید:

به سراغ برندهای دارای اعتبار و شناخته گردیده بروید

در شرایطی‌که در پی سیستمی با با کیفیت می‌باشید که امکان‌های امنیتی نیکی را همپا با طیف بزرگ‌ای از امکان‌ها ارایه نماید عالی میباشد در آغاز به سراغ اسم‌های شناخته گردیده بازار بروید. هایک‌ویژون، Axis، Sunsell، داهوا، سامسونگ، هانیول و…. از برندهای برتر دوربین مداربسته می باشند.

حتما بخوانید  : DVR | شایسته ترین مارک DVR کدام میباشد؟

یک کدام از مهم ترین مزایایی که برندهای دارای اعتبار دارا هستند، گارانتی و سرویس ها بعداز فروشی میباشد که ارایه می‌نمایند. علاوه بر این، توجه نمائید برندی که قصد خرید تولیدها آن‌را دارید در بازار کشور‌ایران نمایندگی فعال داشته باشد.

معیارهای خویش برای تعیین دوربین را معین نمایید

چنانچه در ادامه آن میباشید تا تصاویری ظریف و پر‌نور داشته باشید یا این که به عبارت ظریف‌خیس، هر آن چیزی که مشاهده می کنید را دوربین ضبط نماید، گزینش‌ها محصور می شوند، چون می بایست در‌پی دوربینی باشید که زوایای گوناگون را پوشش ‌دهد و امکان روءیت کرد 360 رتبه داشته باشد.

شایسته ترین مارک دوربین مداربسته برای این سعی بایستی از نورپردازی قدرتمندی به کارگیری نماید و بتواند در شب تصاویر با کیفیتی را ضبط نماید. با این‌حالا، نخست به‌این سوال جواب دهید که دوربین قرار میباشد در چه محیطی ساکن خواهد شد و آیا قرار میباشد یک پوشش بی نقص از محل را ارایه نماید یا این که نه.

اندازه لنز دوربین را مشخص و معلوم فرمائید

در طی تعیین دوربین می بایست به اندازه لنز و مرتبه زاویه روئت کرد مارک دوربین مداربسته توجه فرمائید. به‌طور نمونه، برای یک زاویه 70 مرتبه، لنز 4 میلی‌متری قادر است تا مسافت 4 تا 5 متری را پوشش دهد، البته در مورد پوشش سمت راست و چپ دوربین با محدودیت روبرو میباشد.

ذخیره‌سازی داده‌ها

دوربین‌های مداربسته با استعمال از پروتکل آی‌پی توانمند به اتصال به کانال خانگی یا این که تجاری می‌باشند و میتوانند از استانداردهای رایج مخابراتی نظیر ADSL/VDSL یا این که ارتباطات موبایلی برای جابجایی داده ها به کارگیری نمایند.

حتما بخوانید : کیفیت دوربین مداربسته را با چند نکته بالاتر ببرید

دوربین‌هایی که باکیفیت اچ‌پی تصاویر را ضبط می‌نمایند پهنای باند بیشتری را مصرف می‌نمایند و مستلزم یک وب اثبات و مالامال اقتدار می‌باشند، علاوه بر این، برای ذخیره‌سازی تصاویر این دوربین‌ها به هارددیسک‌هایی با گنجایش بالا نیاز دارید.

آنالوگ یا این که آی‌پی

به‌طور معمول، بیشتر کمپانی‌ها در‌پی دوربین‌های آی‌پی کیفیت خوب اچ‌دی می‌باشند تا بتوانند با سهولت به فیلم‌های ضبط گردیده دسترسی داشته باشند.

براین اساس در حالتی که قرار میباشد دوربین در جای حساسی قرار بگیرد که حتی جزیی‌ترین داده ها مثل شماره اعداد و کاراکترها نیز قابل رویت باشند عالی میباشد به سراغ خرید دوربین آی‌پی بروید.

شرایط فیزیکی دوربین

در صورتی‌که دوربین باکیفیت ذیل یا این که تجهیزات ضعیف را در جای حساسی قرار دهید، صحیح مثل این میباشد که هیچ دوربینی در محل نصب نکرده‌اید، چون تصاویر مطلوبی اخذ نمی کنید. هنگامی یک دوربین، شایسته ترین مارک دوربین مداربسته میباشد که بتواند همه فضاها را پوشش دهد.

در نقطه مقابل چنانچه دوربین قرار میباشد در گوشه و کنار‌هایی که ریسک‌پذیری کمتری دارا‌هستند قرار بگیرد نیازی وجود ندارد برای خرید دوربین‌های گران قیمت هزینه فرمایید.

ارزیابی حالت مکانی

برآوردی از هزینه‌ها داشته باشید. گزینش و خرید دوربین فقط بخشی از ماجرا میباشد. قسمت دوم قصه خرید سیستم نظارتی میباشد که قرار میباشد دوربین به آن متصل خواهد شد. به همین برهان در طول خرید دوربین بایستی هزینه کل گردیده خرید دوربین تحلیل تصویری را به یار کابل‌های کانال، اتصالات، منبع تامین برق و لازمات دیگر را در حیث بگیرید.

به سراغ کمپانی‌های دارای اعتبار بروید

در‌صورتی‌که قصد خرید بیشتراز یک دوربین را برای محاسبه بر اطراف‌های تولیدی، کارگاه‌ها یا این که کمپانی دارید، خوب میباشد به سراغ کمپانی‌های بزرگی بروید که دراین باره کار دارا‌هستند و شایسته ترین مارک دوربین مداربسته به شمار میایند. پرشیا سیستم باتجربه تعدادی ساله دراین باره قدرتمند به جواب‌گویی به نیازهای شما میباشد.

برندهای برتر دوربین مدار بسته

امروزه برندهای برتر دوربین مدار بسته مبادرت به ساخت و عرضه دوربین‌هایی می‌نمایند که جواب‌گوی نیازهای کاری کمپانی‌ها و یوزرها خانگی میباشد. با این‌اکنون، نکته مهمی که بایستی به آن اعتنا فرمایید این میباشد که شایسته ترین برند دوربین مداربسته چه می‌باشد و کدامیک در بازار جمهوری اسلامی ایران کار دارا هستند. در‌این نوشته‌ی علمی با چندین آیتم از برندهای برتر دوربین مداربسته آشنا می‌شویم.

دوربین مداربسته مارک هایک ویژن

اولی و شایسته ترین مارک دوربین مداربسته، وابسته به هایک‌ویژن میباشد. این موسسه باتجربه بیست ساله از کمپانی‌های خوش‌اسم و باتجربه در موضوع تشکیل داد دوربین‌های مداربسته به شما می‌رود. پیشتر در نوشته‌علمی ” شایسته ترین مارک dvr ” این مارک را جز شایسته ترین برندها در مسئله تشکیل داد دستگاه dvr نیز معرفی کردیم و nvr هایک ویژن نیز از دیگرمحصولات این مارک میباشد.

از خصوصیت‌های شاخص دوربین‌های مداربسته هایک‌ویژن میتوان به مورد ها ذیل اشاره نمود:

  • کیفیت بالای مولفه‌های دشوار‌افزاری
  • پشتیبانی از استانداردهای IP67 و IP67 که علامت می دهند دوربین در قضیه ورود گردوغبار و آب استقامت متعددی دارااست
  • تفکیک‌پذیری بالای تصاویر که دوربین می‌تواند تصاویر 1080p را به راحتی ضبط نمایند
  • تنظیمات بی آلایش و سهولت اتفاده
  • ارایه معمولی‌ترین مکانیزم دسترسی به فیلم‌های ضبط گردیده روی دستگاه DVR هایک ویژن از روش دستگاه‌های هم پا و اینترنت
  • ارایه طیف کلان‌ای از قابلیت و امکان‌های مربوط به بررسی تصاویر مثل تشخیص تکان، شناسایی ورود غیر مجاز، شمارش اشخاص
  • ارایه کادر‌ریت‌های متفاوت برای ضبط تصاویر
  • ارایه قابل انعطاف‌افزارهای منحصر برای عمل با دوربین، قیمتی متناسب با قابلیت و امکان‌ها، سازش با فناوری‌های روز و کهن

دوربین مداربسته مارک هایلوک

هایولک نیز یکی‌از برندهای برتر دوربین مداربسته میباشد که به لطف بها‌‌گذاری مطلوب و به‌کارگیری مولفه‌های دشوار‌افزاری کیفیت بالا در تشکیل داد دوربین و دستگاه nvr و dvr هایلوک توانسته میباشد حیث مساعد کمپانی‌ها را به خویش جلب نماید.

از خصوصیت‌های شاخص دوربین‌های مارک هایلوک بایستی به مفاد تحت اشاره نمود:

  • قابلیت و امکان WDR که اذن میدهد اختلال سیاهی و مات شدن قسمت‌هایی از تصویر بر اثر تابش نوروفروغ بدون واسطه در جای ‌هایی که اختلاف سطح فروغ دارا‌هستند،
  • نوروفروغ مادون قرمز رنگ که قابلیت و امکان روءیت کرد اجسام و افراد در شب را ارایه می‌نمایند،
  • فناوری PIR که قابلیت و امکان ارزیابی ظریف بر ورود اشخاص به جای ‌های خاص را آماده می‌نماید،
  • پشتیبانی از کارت‌های خاطر با غرض ذخیره‌سازی سریع فولدر‌ها
  • قابلیت و امکان 3DNR با غرض معدود کردن نویز در تصاویر
  • خروجی /ورودی سیستم هشدار، پشتیبانی از فناوری H.265+ و…
  • دوربین مداربسته مارک سامسونگ
  • از اسم‌های شناخته گردیده دنیای فناوری میباشد که شاید بعضا یوزرها ندانند که این موسسه در مسئله تشکیل داد دوربین‌های مداربسته فعال میباشد.

دوربین‌های مدار بسته کمپانی سامسونگ به دو مجموعه آی‌پی و آنالوگ تقسیم میگردند. امروزه سامسونگ در قضیه ایجاد کرد دوربین‌های مدار بسته AHD کیفیت بالا فول‌اچ‌دی 1080P، دوربین‌های آی‌پی مداربسته با دامنه پوششی پهناور، دستگاه‌های DVR برای دوربین‌های مدار بسته آنالوگ، دستگاه‌های ضبط AHD برای دوربین‌های مدار بسته AHD و… درگیر کار میباشد.

حتما بخوانید : مزیت های دوربین مدار بسته چیست؟ + راهنمای خرید آن

برندهای برتر دوربین مداربسته سامسونگ

از خصوصیت‌های شاخص دوربین‌های مداربسته سامسونگ می بایست به مقرون به صرفه بودن، کابل‌کشی مختصر یا این که سوای کابل‌کشی (بسته به نوع دوربین)، چک هوشمندانه، وجود حیطه تمرکز در دوربین، محاسبه هوشمندانه تصاویر و…. اشاره نمود.

دوربین مداربسته مارک یونی آرک

مارک دوربین مداربسته یونی آرک (Uniarch) در قضیه ساخت دوربین‌های به طور کامل توسعه یافته و به‌روز آی‌پی اسم درخشانی برای خویش پدید آورده میباشد.

قیمت خوب و منفعت‌مندی از جدیدترین فناوری‌ها سبب ساز گردیده تا این مارک دوربین مدار بسته در عده بزرگان این صنعت قرار بگیرد.

حتما مطالعه کنید : دوربین مداربسته آنالوگ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

پشتیبانی از فناوری H.265 و فشرده‌سازی U-Code سبب گردیده تا تصاویر ضبط گردیده بوسیله این دوربین وسعت متعددی نداشته‌ باشند، ولی کیفیت در آن ها محافظت گردیده باشد. به‌طور معمول، دوربین‌های تشکیل داد این مجموعه برای نصب در دور و بر‌های کوچک تا میانگین مطلوب میباشند.

دوربین مداربسته مارک سونی

یکی از دیگر از برندهای بلندمرتبه دنیای فناوری میباشد که در مسئله تشکیل داد دوربین‌های مداربسته نیز سوابق درخشانی داراست.

سونی برای کسب‌وکارهای متفاوت مبادرت به تشکیل داد دوربین‌های مختلفی نموده است.

به‌طوری که دوربین‌های این موسسه در مجموعه‌های دوربین را داراست:

دوربین مینی‌دام (بدنه‌ای مقاوم، شرایط اثبات و افزایش سیستم با قیمتی خیر چندان زیاد)

دوربین اثبات (کیفیت تصویری درتوان فول‌اچ‌دی، قابلیت و امکان یک پارچه شدن با زیرساخت‌های مو جود، سهولت در نصب و فعال سازی)

دوربین PTZ (پوشش عالی، مطابق با استانداردهای کانال، خصوصیت‌های نظارتی هوشمند) و شایسته ترین برند دوربین مداربسته تخصصی را ارایه می‌نماید که امکان پوشش 360 رتبه‌ای گوشه و کنار

برندهای برتر دوربین مداربسته  سونی

این دوربین ها پایین کانال میباشند و می توانند تصاویر مجموع رنگی باکیفیت 4K را حتا در شب تهیه و تنظیم نمایند. علاوه بر این، سونی در مورد ساخت تولیدات جانبی دوربین نیز به شغل اشتغال داراست تا خریداران اختلال از این بابت نداشته باشند.

دوربین مداربسته مارک پلکو

مارک پلکو (Pelco) یک کدام از دیگر از برندهای پر اسم و رسم و اما دیرین در مسئله ساخت‌و‌ساز دوربین‌های مداربسته و امکانات نظارتی تکمیل کننده میباشد. این مجموعه در مسئله ساخت دوربین‌های آی‌پی و آنالوگ به کار اشتغال داراست.

یکی خصوصیت‌های شاخص تولیدات این موسسه مقرون به صرفه بودن میباشد، به‌طوری که قابلیت و امکان نصب این دوربین‌ها در معابر، فضا‌های بسته مثل درمان‌گاه‌ها، فرودگاه‌ها و…. وجود داراست.

سهولت در استعمال و ارایه طیف پهناور‌ای از دوربین‌های برای کاربردهای میانگین یا این که سطح بالا از خصوصیت‌های شاخص دوربین‌های این مارک می‌باشند.

دوربین مداربسته مارک فلیر

فلیر یک کدام از دیگر از برندهای برتر دوربین‌ مداربسته میباشد.مهم ترین تفاوتی که‌این مارک در مقایسه با مثال‌های شبیه دارااست در ایجاد کرد دوربین‌های حرارتی میباشد. به‌طوری که قابلیت و امکان مشاهده اجسام در ظلمت وابسته یا این که هوای مه‌آلود نیز وجود دارااست.

از خصوصیت‌های شاخص دوربین‌های این موسسه بایستی به تفکیک‌پذیری بالا، و کوشش یکسان در روز و شب اشاره نمود. با این‌درحال حاضر تبارک‌ترین نقطه ضعف این مارک ارزش بالای محصولاتش میباشد.

دوربین مداربسته مارک اکسیس

یک کدام از دیگر از برندهای خوش‌اسم در مورد تشکیل داد دوربین‌های مداربسته میباشد که گونه های مختلفی از دوربین‌ها را ایجاد می‌نماید.

دوربین‌های اثبات Box پایین کانال این موسسه مجهز به لنز Varifocal، لنز قابل بده بستان و… میباشند که آیتم قابل قبولی برای دور و بر‌های لبریز ازدحام میباشد. دوربین‌های اثبات Dome این موسسه قابلیت و امکان اتصال به سقف را دارا‌هستند و توانمند می باشند یک زاویه روءیت کرد کلان را ارایه نمایند.

دوربین‌های متحرک که امکان چرخش 360 رتبه در راستای افقی و 220 سکو در راستای عمودی، تعالی‌نمایی سطح بالا و پباده سازی مکانیکی توسعه یافته دارا‌هستند. دوربین‌های حرارتی که امکان چک مجموع وقت بر دور و بر در زمان شب یا این که روز را می دهند و حتا در بدترین موقعیت آب‌وهوایی نیز کیفیت مطلوبی دارا هستند.

دوربین مداربسته مارک آویجیلون

آویجیلون (Avigilon) شرکتی میباشد که دراین باره فعالیت می کند و شایسته ترین مارک دوربین مداربسته به حساب می آید.

دوربین‌های این مجموعه قابلیت و امکان تهیه اتوماتیک نور و روشنایی را دارا هستند تا در تغییرات ناگهانی فروغ و روشنایی گوشه و کنار از کاهش کیفیت یا این که سیاه شدن کیفیت تصویر پیشگیری نمایند. این دوربین‌ها آیتم قابل قبولی برای نصب در نقاط ورودی و خروجی جای ‌هایی میباشد که نور و روشنایی متعددی ندارند و هنگام خروج از اطراف ممکن میباشد کیفیت نوروفروغ معدود خواهد شد.

از امکان‌های شاخص آن بایستی به بضاعت و توان فعالیت در شب و روز، گران قدر‌نمایی مناسب سوای افت کیفیت تصویر، توان والا‌نمایی چندین برابری فارغ از افت کیفیت، امکان تشخیص رخ، 180 یا این که 360 جايگاه بودن و…. اشاره نمود.

دوربین مداربسته مارک پاناسونیک

دوربین مدار بسته پاناسونیک در سبک‌های متعدد در بازار وجود دارااست. به ذکر ظریف‌خیس، این موسسه دوربین‌های مداربسته کوچک با تفکیک‌پذیری زیر و دوربین‌هایی با تفکیک‌پذیری 4k را روانه بازار نموده است.

دوربین‌های ایجاد کرد این موسسه کیفیت تصویری متعددی دارا‌هستند و از فناوری فشرده‌سازی H.265 پشتیبانی می‌نمایند تا وسعت پوشه‌ها معدود خواهد شد، ولی کیفیت آن ها کاهش پیدا نکند.

شایسته ترین برند دوربین مداربسته- مارک پاناسونیک

یک کدام از گران قدر‌ترین مزایای دوربین‌های پاناسونیک امکان شغل در موقعیت متعدد جویبار و نوری میباشد. به ذکر ظریف‌خیس کمپانی‌ها می توانند در اطراف‌های متعدد به خیر و خوبی از این کالا استعمال نمایند. یک کدام از دیگر از نقاط قوت دوربین‌های پاناسونیک انعطاف‌پذیری و بسط‌پذیری زیاد میباشد، به‌طوری که می‌اقتدار دوربین‌های این موسسه را در فضا‌های داخل و برون‌سازمانی بهره برد.

دوربین مداربسته مارک BOSCH

BOSCH یکی از دیگر از اسم‌های سابق دنیای فناوری میباشد. تولیدات این مجموعه آلمانی در دنیا صحبت اولیه را میزنند. دوربین‌های ایجاد کرد این مجموعه از این قاعده مستثنا نیستند و جز شایسته ترین برندهای دوربین مداربسته می باشند.

از امکان‌های شاخص دوربین‌های این مجموعه بایستی به کیفیت عالی، قابلیت و امکان شغل کل وقت، مقرون به صرفه‌بودن، قابل قبولی برای مغازه‌های کوچک یا این که ساختمان‌های تعالی، وضوح تصویری 1080p، فیلم‌برداری حداکثر 30 قاب در ثانیه و پیروزی Dynamic High 120 db اشاره نمود.

بعضی از دوربین‌های این مجموعه مجهز به مادون قرمز رنگ می‌باشند تا تصاویر با کیفیتی در بدون نور کانال ارایه نمایند.

تشخیص اتومات نفوذ و استحضار‌رسانی به یوزرها، عده‌آوری آمارهای تجاری همانند شمارش تعداد عده ای که از ورودی اساسی یک دکان وارد یا این که از آن بیرون گردیده‌اند، شناسایی الگوهای عمل مشتری، امکان محاسبه ویدیوها، مقاومت در قبال آب (IP66) و مقاومت در قبال خرابکاری IK10+ از سایر قابلیت و امکان‌های شاخص این کالا میباشند.

دوربین مداربسته مارک داهوا

یک کدام از دیگر از برندهای خوش‌اسم در مسئله ایجاد کرد دوربین‌های مداربسته در دنیا میباشد.

این مجموعه که محصولاتش میباشد به صورت وسیع در بازار کشور ایران پیدا می‌گردد دوربین‌های قدرتمندی برای سلایق متعدد در حیث گرفته میباشد.

دوربین مداربسته داهوا

از خصوصیت‌های شاخص تولیدات این مجموعه می بایست به تصویربرداری با کیفیت خوب، دسترسی به تصاویر از روش دستگاه‌های یار و اینترنت، پشتیبانی از فناوری پردازش تصویر و ارسال تصاویر با به کارگیری از سیگنال تصویری کارکشته اشاره نمود. یک کدام از گران قدر‌ترین مزایای دوربین‌های داهوا امکان ترکیب با فضای ابری، پلتفر‌های وب شی ءها و هوش تصنعی و مصنوعی میباشد.

حرف آخر

درین نوشته‌ی علمی نخست معیارهای اساسی برای تعیین شایسته ترین مارک دوربین مداربسته را محاسبه کردیم و آن‌گاه به معرفی برندهای برتر دوربین مدابسته مانند هایک ویژن، هایلوک، سامسونگ،… پرداختیم و مشخصات و مزایا برندها را ذکر کردیم.

دیدگاه ها بسته شده است