رک 44یونیت عمق 100

رک سرور ایستاده44 یونیت

  • استاندارد 19 اینچ
  • عمق 100 سانتیمتر
  • درب جلو و عقب مشبک
  • زه پانچ شده جهت تهویه بهتر
  • دستگیره چرخشی با قفل سوییچی

به منظور نگهداری تجهیزات شبکه در یک مکان مشخص از محفظه ای به نام رک RACK استفاده می شود. طراحی رک سرور ایستاده 44 یونیت عمق HPI 4410 100 به صورتی است که قطعات با استاندارد رکمونت 19 اینچ ، مانند سوئیچ شبکه ، سرور ، پچ پنل ، UPS و … در آن قرار می گیرند.

رک های سرور معمولا در دو نوع دیواری و ایستاده موجود هستند. چنانچه قصد دارید از رک سرور برای مقاصد حرفه ای استفاده کنید پیشنهاد می کنیم نوع ایستاده را انتخاب کنید. رک ها از چند بخش تشکیل شده اند: فن، سینی، پچ پنل، پاور ماژول و رکمونت کیس. رک سرور ایستاده 44 یونیت عمق 100دارای ارتفاع  44 یونیت (Unit: واحد اندازه گیری رک) و عمق 100 سانتی متر می باشددر طراحی این محصول از اجزای با کیفیت استفاده شده بنابراین کیفیت ساخت و همچنین استحکام بدنه بالایی دارد .

پنل های جانبی این رک به گونه ای طراحی شده که قابلیت باز شدن دارند. هم چنین برای اطمینان از امنیت به قفل سوئیچی مجهز شده است. این رک مجهز به دستگیره چرخشی است که مانند پنل ها دارای قفل سوئیچی است . درب جلو و عقب این رک ایستاده از جنس فلزی مشبک است. بر روی درب جلو برای گردش هوا و تهویه بهتر زه پانچ شده قرار گرفته است. رنگ بدنه به کار رفته برای این محصول از نوع ضد خش است. این امر باعث می شود بدنه از استحکام بالایی برخوردار باشد.

استاندارد 19 اینج
عمق 100 سانتیمتر
سریال محصول
شرح و مشخصات کالا
قیمت (ريال)
I-4410 HP
رک سرور 44 یونیت ایستاده عمق100
رک سرور ایستاده44 یونیت
با ما تماس بگیرید