شبکه های کامپیوتری
شبکه های کامپیوتری چیست؟
اکتبر 5, 2021
دوربین مداربسته داهوا
دوربین مداربسته داهوا سبک DH-SD29204UE-GN
اکتبر 7, 2021
Show all

دوربین های مداربسته داهوا سبک DH-SD49225T-HN

دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته داهوا سبک DH-SD49225T-HN که کیفیت 2 مگاپیکسلی و قیمت خوب آن لحاظ مشتریان متعددی را به خویش جلب نموده است، در پی با دیجی همکار (مرجع فروش دوربین مداربسته) برای تحلیل تخصصی این مال یاروهمدم باشید.

تنوع سبک فی مابین دوربین های مداربسته اگرچه عاملی محرک برای پباده سازی زیباتر و حرفه‌ای دراین مورد میباشد ولی شغل را برای تعیین دوربین متبوع طاقت فرسا خیس از قبلی نموده است، بویژه در شرایطی‌که قرار باشد هزینه بیشتری نیز برای آن پرداخت خواهد شد. فی مابین این طرحهای خاص برای اشکال دوربین مداربسته، کمپانی داهوا یک دوربین مداربسته دام چرخشی (اسپید دام) سبک DH-SD49225T-HN پباده سازی و ایجاد نموده است.

پباده سازی ظاهری DH-SD49225T-HN

بدنه حفظ کننده دوربین مداربسته سبک DH-SD49225T-HN از فلز ایجاد شده است. این دوربین همچون بخش اعظمی از مدلهای اسپیددام از دو بخش فلزی و شیشه ای تشکیل‌شده میباشد. بخش فلزی که مشمول شالوده و محیط نگه دارای دوربین مداربسته میباشد و بخش شیشه ای که لنز و ال ای دی ها در آن قرار دارا‌هستند.

حتما بخوانید : کیفیت دوربین مداربسته را با چند نکته بالاتر ببرید

اگرچه داهوا عملکرد کرده تا دوربین مداربسته PTZ ساخت و ساز گردیده بوسیله وی از حیث ظاهری از دیگر وندالهای مو جود گوناگون باشد البته در غایت تفاوت ظاهری چندانی را شاهد نیستیم. دوربین مداربسته زیر کانال سبک DH-SD49225T-HN با بعدها 295×160 میلی متر و وزن 3000 گرم در دسته دوربین مداربسته های با اندازه بلندمرتبه و سنگین قراردارد.

کیفیت تصویر داهوا سبک DH-SD49225T-HN

دوربین دام چرخشی سبک DH-SD49225T-HN از حسگر توسعه یافته ی 1/2.8 اینچی CMOS به کارگیری می نماید و وضوح تصویر آن 2 مگاپیکسل است. دوربین های مداربسته اسپیددام معمولا در طول بالاتری نسبت به سطح زمین نصب میگردند ساخت‌و‌ساز کنندگان این تولید ها تجهیزات متعددی را برای ارتقا کیفیت تصویر در حیث میگیرند.

دسترسی بدین تجهیزات با ورود به منو دوربین مداربسته میسر خواهد بود. در حیث داشته باشید در‌صورتی‌که همگی ی آیتم ها را تغییر‌و تحول دهید میتوانید با آیتم ی ریست به پیکربندی سوله برگردید و از بابت بهم خوردگی سیستم اساسی و پیشفرض نگران مساله ای نباشید.

گران قیمت نوروروشنایی این دوربین برای اخذ تصویر در شرایط رنگی 0.005 میباشد ولی این دوربین می‌تواند در دست‌کم نور 0.0 گران قیمت نیز تصویر سیاه و سپید را از فضا ذخیره نماید.

سرعت  حداکثر معمولا در دوربین های دام چرخشی 2 مگاپیکسل داهوا سبک DH-SD49225T-HN از 1 تا 1/30000 ثانیه میباشد، شما این قابلیت را دارید تا برای ارتقاء کیفیت تصویر پیکربندی مرتبط با WDR و 3D-DNR و BLC را تغییر و تحول دهید و درضمن کارکشته خواهید بود با به کارگیری از امکان غلو دیجیتال به آنچه که در فواصل دورتر نیاز دارید دسترسی داشته باشید ولی برای افت کیفیت تصویر نخست از اقتدار غلو اپتیکال که تا 25X رقم خورده میباشد به کارگیری فرمایید و در شکل نیاز غلو دیجیتال تا 16X را تغییر تحول دهید.

شما میتوانید این دوربین مداربسته را با به کارگیری مبنا های تعالی بر روی سقف و یا این که دیوار نصب فرمائید.

این دوربین قادر است در چهار فرمت H.265+/H.265/H.264+/H.264 تصاویر دریافتی را فشرده نماید. درضمن می‌توانید به طور هم زمان بر روی سه سیستم متعدد ذخیره سازی، تصاویر را تصویب نمائید. پیکربندی WDR نیز هنگام تابش نور و روشنایی دورنما ی شدید به بخشی از تصویر به یاری شما میاید و با تولید تعادل در فروغ تصویر اماکن رویت دقیقتر آن قسمت را برای شما آماده می نماید. با امداد پیکربندی جان دار در منو OSD شما می‌توانید پیکربندی 3DDNR، HLC،BLC،ROI از سایر تجهیزات ارتقا کیفیت تصاویر میباشد.

با به کارگیری از این دوربین شما می‌توانید محدوده وسیعی را پایین لحاظ داشته باشید، این محدوده در شب به 100 متر می‌رسد که در نوع خویش جزو دوربین های اسپیددام با مشاهده کرد در شب فوق العاده به حساب می آید.

تجهیزات ویژه

تجهیزات اساسی اکثر اوقات دوربین های مداربسته مرتبط با فشرده سازی تصویر و اخذ و ارسال آن میباشد، البته مارک داهوا اکثر اوقات، توضیحات و امکاناتی داراست که تفاوت چشمگیری را بوجود می‌آورد. درین سبک شما میتوانید امکان فشرده سازی صدا را بر روی این دوربین مداربسته فعال نمائید.

برای ذخیره و فشرده سازی صدا از فرمت های فشرده سازی صوتی G.711a/G.711Mu/G.726/AAC به کارگیری می‌شود. کمپانی داهوا فناوری فیلمبرداری رنگی در فضاهای بدون‌نور و نادر‌روشنایی موسوم به استارلایت را نیز بدین سبک از دوربین اضافه نموده تا این نوع دوربین های خویش را مخصوص نماید و با کوچکترین گران‌قیمت نوری جانور در تصویر برای شما شب را آپ دیت تبدیل خواهد کرد.

قابلیت و امکان دیدنی دوربین این میباشد که با اتصال کارت خاطر میتواند تصاویر را مستقیما ذخیره نماید. کمپانی داهوا برای این سبک قابلیت و امکان اتصال کارت خاطر تا 256 گیگابایت از روش درگاه microSD را پیش گویی نموده است. درضمن شما میتوانید از یک درگاه ورودی هشدار و یک درگاه خروجی برای مواردی که هشداری را تنطیم کرده اید، به کار گیری فرمایید. از سایر تجهیزات این سبک می شود به شناسایی هوشمند رخ، امکان زوم دیجیتال 16X و صرفه جویی 70 درصدی در پهنای باند و ذخیره سازی با تکنولوژی +H.265 اشاره نمود که در کمتر دوربینی اینگونه قابلیت و امکان هایی جان دار میباشد.

حتما بخوانید : دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP) چیست و چه مواردی از آن را باید بدانید؟

پشتیبانی از مه زدایی: معمولا وجود این تکنولوژی در دوربین های اسپیددام بسیار مطلوب میباشد. چون از تیم دوربین های بیرونی می‌باشند و بیشتر در اطراف های فرنگی کاربرد دارا هستند و در سود بیشتر در معرض باد و باران و وضعیت جوی‌بار نامساعد قرار دارا‌هستند. از فناوری دیجیتال Defog می اقتدار در بخش اعظمی از پروژه های راه‌اندازی گردیده در فضاهای گشوده مانند اتوبان ها، راه‌آهن ها، بنادر، فرودگاه ها و … استفاده کرد.

امنیت

دوربین داهوا سبک DH-SD49225T-HN از اکثر زمان ها پروتکل های جانور برای جابجایی تصاویر و داده ها پشتیبانی می نماید. این دوربین مداربسته قادر است با استعمال از جدیدترین تکنولوژی های مو جود در بستر کانال و جابجایی تصویر شما‌را اجرا دهد. شما میتوانید با نصب نرم افزار Easy4ip بر روی گوشی خویش از سیستم ادله های اندروید یا این که IOS در هر کجای جهان به مشاهده دوربین خویش بپردازید. پشتیبانی از استانداردهای PSIA, CGI و APIیکی دیگر از علامت های سازش دوربین با استانداردهای روز دنیاست. علاوه بر این با فعال کردن آلرژی های ما یحتاج در پیکربندی دوربین مداربسته میتوانید تا 4 منطقه را ذیل پوشش هشدار های مرتبط با تردد و تکان قرار دهید.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD49225T-HN

مسافت کانونی تصویر

مسافت کانونی تصویر و زاویه ی روئت کرد در دوربین مدار بسته DH-SD49225T-HN از 4.8 تا 120 میلیمتر متغیر میباشد و شما زاویه ی روئت کرد 2.6 رتبه تا 62.8 جايگاه را درا ختیار خواهید داشت. برای این انتقال صرفا 3 ثانیه مجال کافیست تا از کمترین مسافت ی کانونی به بیشترین مسافت کانونی برسید. چرخش افقی 360 رتبه ای و عمودی نسبتاً 90 جايگاه ای این قابلیت و امکان را به شما میدهد تا براحتی بتوانید محدوده مایحتاج خویش را ذیل پوشش قرار دهید. سرعت این چرخش قادر است تا 120 رتبه افقی و یا این که 200 سکو عمودی در ثانیه ارتقاء یابد ولی این سرعت در موقعیت PRESET هم تا 200 رتبه افقی و 240 جايگاه عمودی برثانیه ارتقا می‌یابد.

شما میتوانید با تعیین 300 موقعیت Preset در اختیار گرفتن نقطه به نقطه ی محدوده ی متبوع خویش را در چنگ داشته باشید. علاوه بر این با تهیه و تنظیم 5 گشت زنی برای هر PRESET و 8 شرایط گشت زنی برای هر گشت، می‌تواند شما‌را از طغیان لحظه ای به نقاط اصلی غنی نماید. درصورتی که در هرمورد از فعالیتهای گشت زنی، PRESET و گونه های اسکنهای افقی و عمودی حادثه غیر معمولی مشاهده شد از روش ارسال آلارم و پیام هشدار به شما اگاهی داده شود.

استانداردهای فیزیکی

دوربین مداربسته IP سبک DH-SD49225T-HN مطابق با استاندارد IP66 پباده سازی گردیده‌است و در قبال نفوذ گرد و غبار و آب و ضربه مقاوم میباشد. در پباده سازی ظاهری این دوربین مداربسته کوشش گردیده تا راههای نفوذ بدون واسطه آب به درون بسته گردد. در ضمن این سبک در مقابل ارتقاء ولتاژ مقاوم میباشد که از آن در قبال وقوع رعد و برق مراقبت می نماید. این خصوصیات سبب شود تا شما با ذهنی آسود از این دوربین مداربسته پایین کانال در وضعیت جویبار طوفانی به کار گیری نمائید. این مال از Onvif گویش جهانی سیستم های زیر کانال پشتیبانی می نماید. همینطور می‌توانید لیست NVR های سازگار با این سبک دوربین را اینجا ملاحظه کنید.

وضعیت محیطی

یکی‌از عوارض محبوبیت یک دوربین مداربسته اسپیددام این میباشد که بتواند در موقعیت متعدد جوی بار و محیطی آیتم به کار گیری قرار گیرد. این دوربین می‌تواند از دمای -40 رتبه تا 70 جايگاه تصاویر را اخذ و ارسال نماید. رطوبت هوا برای کوشش درست این دوربین مداربسته می بایست کمتر از 95 درصد باشد. با دقت به موقعیت جغرافیایی مملکت و موقعیت دمایی بنظر می‌رسد مشکلی برای استعمال از این دوربین مداربسته در نقاط گوناگون مرزو بوم وجود نداشته باشد.

مصرف انرژی

انرژی دوربین اسپید دام داهوا سبک DH-SD49225T-HN از روش ولتاژ 12 ولت DC با (3 آمپر) تامین می‌گردد و حداکثر مصرف برق در وضعیت آخرین 20 وات میباشد. در ضمن شما چنانچه میخواهید برق این دوربین مداربسته را از روش PoE تامین فرمایید به طبع بایستی از خصوصی Hi PoE یا این که +PoE های 25 وات به بالا به کار گیری فرمایید. همینطور لیست آداپتور و منبع تغذیه های استاندارد و سازگار با این سبک دوربین را از اینجا و کابل کانال استاندارد با امکان جابجایی هم زمان تصویر و برق (PoE) رو از اینجا تعیین کنید.

جمع بندی، ارزش و گارانتی داهوا سبک DH-SD49225T-HN

آری صحیح پیش بینی زدید با دقت به ارزیابی تخصصی این دوربین با یکی‌از کاملترین دوربین اسپیددام بازار طرف میباشید. دارنده سیستم های فوکوس اتومات، اتو ایریز، ضد روشنایی، رویت کرد در شب اتومات با عمق 100 متر، سیستم هوشمند و جستجوی شی ها، تشخیص رخ، سیستم جستجوی سوژه، ورودی و خروجی صدا و آلارم بخشی از توان های این دوربین است. این سبک در زمان شب و روز با پیکربندی گوناگون و زوایای روئت کرد مختلف تصاویر خیر را برای شما به اکران خواهد گذاشت.

دیدگاه ها بسته شده است