دوربین مداربسته
دوربین های مداربسته داهوا سبک DH-SD49225T-HN
اکتبر 6, 2021
راه اندازی دستگاه هایک ویژن
راه‌اندازی دی او آر (DVR)هایک ویژن
اکتبر 7, 2021
Show all
دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا سبک DH-SD29204UE-GN چیست ؟ چه ویژگی های ظاهری و فنی در این دوربین مداربسته قرار دارد؟ مهم ترین نکات برتری این دوربین نسبت به سایر دوربین های مداربسته چیست؟

به صورت کلی دوربین های دام معمولاً او‌لین تعیین اشخاص برای گوشه و کنار های مسقف و راز پوشیده اند. این دوربین ها به جهت خصوصیت های ظاهری و فنی اختصاصی به فردشان مانند پباده سازی گنبدی صورت، قابلیت و امکان چرخش، زاویه روئت کرد گشوده و غیر قابل تشخیص شان برای اماکنی زیرا اداره ها، مغازه ها، فضا داخلی مجتمع های مسکونی، درون منزل و… به فعالیت می‌روند.

در حالتی‌که امکان تشخیص صورت به صورت بدیهی و تصویب جزئیات کوچک جانور در تصویر برایتان از اهمیت بالایی شامل است، به این ترتیب مسلماً یک دوربین مدار بسته دام از نوع پایین کانال نیازهای بیشتری از شمارا نسبت به دوربین های آنالوگ پایین پوشش خویش قرار می‌دهند.

دوربین مداربسته IP دام داهوا DH-SD29204UE-GN با پباده سازی بدنه بسیار معمولی و مینیمال و منفعت مندی از لنزی وریفوکال با قبلیت زوم چهار برابری و همینطور پشتیبانی از حیث در شب و تکنولوژی استارلایت یکی کارآمد ترین تولیدها کمپانی تعالی داهوا به حساب می‌آید. برای شناخت بیشتر با خصوصیات و امکان های این دوربین تا انتهای مقاله با الرت کشور ایران همدم بمانید.

حتما بخوانید : دوربین مدار بسته چیست؟ | انواع دوربین مداربسته

ویژگی ها کلی دوربین مداربسته IP دام داهوا DH-SD29204UE-GN

این دوربین 0.95 کیلوگرمی دارنده بدنه ای یک پارچه فلزی بوده و به این ترتیب در قبال دست اندرکاران مخرب بیرونی به خیر مقاوم میباشد. طبق ویژگی ها ارائه گردیده بوسیله کمپانی داهوا، اقتدار مصرفی این دوربین 10 وات بوده و به هنگام عمل ال ای دی های مادون قرمز رنگ رویت کرد در شب، این عدد تا 13 وات ارتقا مییابد.

مخاطب میتواند به دلیل جابجایی تصویر زنده و رئیس آن‌ها از نرم‌افزار هایی زیرا Smart PSS، DSS و DMSS استعمال کند و در شکل گرایش آنان‌را به طور آنلاین بر روی مرورگر های وب اکسپلورر، کروم، فایرفاکس و سافاری به اکران در آورد. پشتیبانی از یکی کارت یاد جانبی تا حداکثر گنجایش 128 گیگابایتی نیز از سایر خصوصیت های شایان توجه این دوربین است.

دوربین های مداربسته

کیفیت تصویر و ویژگی ها لنز

این سبک از دوربین های کمپانی داهوا به یک لنز CMOS با سایز 1/2.8” مجهز بوده و رزولوشن تصویر آن نیز 1080p HD و 2 مگاپیکسل گزارش گردیده است. به جز این مورد ها، نرخ کادر این دوربین نیز که برابر 25/30 قاب بر ثانیه بوده، موجب می گردد تا هیچ لحظه ای بدور از چشمان شما باقی نماند. دوربین مداربسته IP دام داهوا سبک DH-SD29204UE-GN از 4 عدد ال ای دی مادون قرمز‌رنگ منفعت میبرد و فاصله ذیل پشتیبانی پرتو های تابیده گردیده به وسیله این دوربین نیز تا حداکثر 30 متر میباشد.

مسافت کانونی لنز این دوربین در میان 2.7 تا 11 میلی متر متغیر بوده و حداکثر عدد دیافراگم آن نیز f.1.6 گزارش گردیده‌است. این لنز از زوم اپتیکال 4 برابری پشتیبانی کرده و زاویه رویت کرد آن نیز در موقعیت اثبات 112.5 رتبه میباشد. طبق آزمایش های انجام یافته این دوربین حضور یک گزینه خاص را در مسافت 120 متری تشخیص داده، در مسافت 48 متری مشاهده کرده، در مسافت 24 متری به صورت ویژه تشخیص میدهد و در مسافت 12 متری نیز تماماً شناسایی می نماید.

حتما بخوایند : دوربین های مداربسته داهوا سبک DH-SD49225T-HN

پشتیبانی از تکنولوژی استارلایت

این تکنولوژی که داهوا برای جبران کمبود نور و روشنایی در گوشه و کنار های بدون نور از آن استعمال نموده است، فروغ و روشنایی تصاویر تهیه و تنظیم گردیده در فضاهای معدود فروغ و روشنایی را ضمانت کرده و از این بابت نگرانی را برای شما باقی نمی گذارد. فناوری استارلایت مستعمل در‌این دوربین یاری می نماید تا آلرژی لنز نسبت به روشنایی ارتقاء یافته و بدین ترتیب کوچک ترین جزئیات نیز به طور کاملً بدیهی و به طور رنگی قابل رؤیت باشند. به محض آن که نوروروشنایی جانور در گوشه و کنار به کمتر از 0.005 لاکچری کاهش یابد، پیکربندی دوربین به صورت اتومات این تکنولوژی را فعال کرده و مهیا به عمل می نماید.

دامنه دینامیک وسیع

در کل به تفاوت واحد سنجش نوروروشنایی دربین بدون نور ترین و پر‌نور ترین نقاط قابل تشخیص در یک تصویر دامنه دینامیک گفته می‌گردد. به لطف وجود تکنولوژی True WDR، این دامنه درین دوربین محدوده وسیعی را دربرگیرنده گردیده و به همین برهان نیز در پر‌نور ترین فرصت های روز و بدون نور ترین اطراف ها نیز این دوربین همچنان بیشترین جزئیات ممکن را با چشمان تیزبین خویش رصد کرده و تصویب می کند. حضور سنسور های توسعه یافته و ویژه ای که مسئول کار این تکنولوژی می‌باشند، موجب گردیده تا فروغ و روشنایی و کنتراست بسیار بالا در تصاویر ذره ای از کیفیت آنان نکاهد.

پشتیبانی از چرخش PTZ

دوربین مداربسته IP دام داهوا سبک DH-SD29204UE-GN از امکان چرخش PTZ پشتیبانی کرده و براین اساس حجم بسیار بیشتری نسبت به زاویه روءیت کرد معمولی خویش را ذیل در دست گرفتن مخاطب میگذارد. محدوده چرخش Pan/Tilt این دوربین برای محور افقی از 0 تا 360 رتبه و و برای محور عمودی در میان 0 تا 90 مرتبه گزارش گردیده‌است. به لطف این زاویه رویت کرد بزرگ، استفاده کننده می‌تواند از رویکرد به دور و حتی از روش لپ تاپ یا این که موبایل گوشی خویش نیز فرمان چرخش دوربین را صادر کرده و در هر لحظه از وضعیت گوشه و کنار آگاه باشد.

بقیه خصوصیات دوربین مداربسته IP دام داهوا DH-SD29204UE-GN

  • پشتیبانی از سیستم رمزنگاری و فشرده سازی 265/H.264/MJPEG
  • دارنده قابلیت و امکان تشخیص رخ و تکان اشخاص
  • قابلیت و امکان تشخیص اتصال IP ناشناس و دسترسی غیر مجاز
  • حمایت از 20 استفاده کننده متصل به کانال
  • مجهز به میکروفن داخلی
  • پشتیبانی از زوم دیجیتال 16 برابری
  • مجهز به غربال روئت کرد در شب ICR
  • اتصال با کانکتور های RJ-45 و کابل های کانال

 

دیدگاه ها بسته شده است